Het verhaal van Socialeyez

In het verhaal van Socialeyez neem ik je mee in alles wat er gebeurt rondom mijn bedrijf, mijn klanten en mijzelf. Hier vind je zowel de succesverhalen als de uitdagingen. Eerlijke marketing staat bij mij voorop, daarom deel ik graag alle ins en outs van Socialeyez met je.

Help mijn man is social media marketeer

17-07-2024

Algoritmes, 3 keer per week posten, hashtags, SEO's, CPC's, CTR's...AAAAHHHH!!


Herkenbaar? Voor mij wel! Het leven van een social media marketeer gaat niet over rozen, zullen we maar zeggen. Of tenminste, kent twee waarheden! Ten eerste, werk je echt van 's ochtends tot 's avonds en zeven dagen per week? Ja, min of meer wel! Je moet natuurlijk altijd bereikbaar zijn, de advertenties draaien 24/7 en vragen voortdurende aandacht. Dus ja, je moet altijd alert zijn. Ten tweede, het is toch allemaal niet zo moeilijk? Klopt! Als je eenmaal het spelletje doorhebt, is het allemaal echt niet zo lastig. Belangrijk is dat je weet wat je doet, bekend bent met de werkwijze van social media en op zoek gaat naar de perfecte methode voor jouw bedrijf. Als je de juiste funnel vind om jouw doelstelling te bereiken gaat het eigenlijk vanzelf.

Als je mij zou vragen of ik spijt heb dat ik ben begonnen met social media marketing? Nooit! Zou ik anderen aanraden om ermee te starten? Absoluut! Maar ik zou het natuurlijk wel leuk vinden als je het aan mij uitbesteedt. 😉

Een nieuwe bedrijf een slimme keus?

14-07-2024

Op 1 februari 2024 werd Socialeyez officieel opgericht als een jong bedrijf, zou je kunnen zeggen! Maar hoe kun je, als klant, een bedrijf met relatief weinig ervaring vertrouwen? Slim van je om daarover na te denken. Om deze bezorgdheid aan te pakken, zou ik graag willen vertellen hoe ik mijn eigen bedrijf heb opgericht. Na vele jaren als manager in de logistiek te hebben gewerkt, ben ik overgestapt naar marketing bij een groot logistiek bedrijf. Daar vervulde ik de functie van community- & eventmanager, waar ik de ins en outs van het marketingvak leerde. Mijn aandacht verschoof al snel naar social media en de online marketingwereld. Ik besloot gespecialiseerd onderwijs te volgen in deze branche. Ik heb het programma snel afgerond en werd gevraagd om een rol als online marketingcoach binnen dit programma te vervullen. De combinatie van mijn ervaring in een gemeenschap met professionele marketeers, lesgeven in het vakgebied en mijn actieve rol als eigenaar van Socialeyez zorgt voor een voortdurende focus op de nieuwste en beste methoden voor het uitvoeren van social media marketing. Het lijkt mij dat er genoeg redenen zijn om te vertrouwen op een succesvolle samenwerking.

FAQS

Wat kost een campagne op social media ongeveer?

In dit geval hangt het volledig af van jouw wensen en de doelstellingen die we willen bereiken. Als we het hebben over personeelswerving, kun je met ongeveer €1.000,- potentieel meerdere medewerkers aannemen. Voor het creëren van naamsbekendheid heb je ongeveer €500,- nodig en met een leadgeneratiecampagne van €1.000,- zou je in principe alleen maar winst kunnen behalen.

Hoe ziet een samenwerking er uit?

We beginnen met een verkennend gesprek om een plan op te stellen met heldere doelstellingen. Daarna bepalen we een passend budget en ik zal dit plan omzetten in een gedetailleerde werkstrategie. Ik ga dan voor jou aan de slag, terwijl jij ontspannen kunt genieten van de resultaten.

Hoe weet ik zeker dat dit ook voor mij werkt?

Samen met meer dan 300 social media marketeers, maak ik deel uit van een van de grootste social media communities van Nederland. Hierdoor heb ik toegang tot een gigantisch arsenaal aan gegevens en data die ons kunnen helpen bepalen of onze campagne succesvol zal zijn.

Email: [email protected]

tel: +31611621764

Kantoor adres:
Zijderveldselaan 12, 4122 GP Zijderveld.